مرکز خرید مبلمان اقساطی در کرج اینجاست

خرید مبل قسطی در کرج در کلکسیون مبل آرش

میخوام بهتون فروشگاه مبلمان اقساطی در کرج معرفی کنم. اگر شما هم قصد خرید سرویس چوب کامل دارید و دنبال یک مبل فروشی تمام عیار با تنوع مبلمان و سرویس خواب بالا می گردید که هم محصولاتش ضمانت و گارانتی داشته باشه، هم کیفیت و مدلهاش عالی باشه و هم شرایط فروش منعطف داشته باشه باید بگم که اینجاییم تا یکی از بهترین فروشگاه های مبلمان در کشور و استان البرز رو بهتون معرفی کنیم. این شما و این کلکسیون مبل آرش واقع در کرج بلوار چمران. کلکسیون مبل آرش با نزدیک به ۱۰۰۰ متر فضا و تنوع بالای محصولات اعم از مبلمان راحتی و استیل، مبل ال، مبل چستر، مبل های سلطنتی و تاجدار، سرویس خواب (تخت خواب دو نفره و تک نفره، میزتوالت، میزآرایش، آینه کنسول)، میز ناهار خوری، میز تلویزیون و … یکی از کاملترین مراکز خرید سرویس چوب و مبل به حساب می آید.

چرا کلکسیون مبل آرش کرج؟

خب برای انتخاب یک فروشگاه مبل خوب باید معیارهایی رو در نظر گرفت. اولیش میتونه تنوع بالای محصولات باشه. شما می تونید هر محصولی را در کلکسیون مبل آرش پیدا کنید. مهم نیست مبل راحتی می خواید یا سلطنتی، یا حتی کلاسیک، هر شکل مبلی رو که بخواید در کلکسیون مبل آرش می تونید پیدا کنید. اگر قصد خرید مبل قسطی در کرج را دارید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

 

محصولات کلکسیون مبل آرش کرج

  • مبل راحتی
  • مبل استیل و کلاسیک
  • سرویس خواب
  • میز ناهار خوری
  • میز تلویزیون

مبل راحتی در کرج

اگر شما هم قصد خرید مبل راحتی را داشته باشید حتما دچار این سردرگمی خواهید شد که چه مبل راحتی ای بخرم؟ مبل های راحتی جدید و پر طرفدار، یا مبل های ساده و مینیمال، باید بگوییم برای خرید مبل راحتی شما ابتدای امر باید به فضای خانه، دیزاین و رنگ بندی خانه خود دقت کنید. هر مبلی که در فروشگاه دیده می شود به خودی خود قشنگ و زیباست اما شما باید با توجه به دیزاین منزل خود اقدام به خرید مبل راحتی کنید.

مبل راحتی
مبل آرش

مثلا مبل های راحتی پایه بلند به درد خانه هایی با فضای کوچکتر می خورند و مبل های راحتی بدون پایه یا پایه کوتاه برای فضاهای بزرگ مناسبتر هستند. همچنین اگر دیزاین خانه شما در سبک بوهو است باید از مبل هایی با پایه های چوبی و رنگ روشن چوب استفاده کنید و اگر سبک خانه شما دیزاین صنعتی دارد باید از مبل هایی با پایه های استیل و فلزی استفاده کنید. اگر دیزاین خانه شما کلاسیک است باید مبل هایی با زرق و کار بیشتر مخصوصا در بخش چوب و بدنه استفاده کنید. با توجه به رنگ خانه نیز باید رنگ بندی و پارچه مبل راحتی خود را انتخاب کنید. اگر برای شما انتخاب سبک و رنگ مبل راحتی بسیار سخت شده می توانید از کارشناسان مبل آرش برای انتخاب مبل راحتی و پارچه و رنگ آن استفاده کنید.

مبل استیل و سلطنتی در کرج

اگر سبک طراحی و وسایل خانه شما کلاسیک و سلطنتی است می توانید به خرید مبل های استیل، سلطنتی و استیل روی بیاورید. اینگونه مبل ها با قرارگیری در دیزاین های کلاسیک و لوکس جلوه زیبایی به خانه شما می دهند. بهترین فضا برای استفاده از مبل های استیل یا سلطنتی فضای حدودا ۴۵ متری است. پس اگر در پذیرایی خود چنین فضایی را در اختیار دارید و فضا و دکوراسیون شما حال و هوای کلاسیک و لوکس دارد می توانید با خرید مبل استیل یا سلطنتی به یک ایده آل همیشگی برسید.

مبل های سلطنتی و استیل مناسب برای فضاهای لوکس و معماری کلاسیک هستند. اما از مبل های سلطنتی و استیل در طراحی ها و دکوراسیون های مینیمال هم بعضا به شکل نیم ست یا کاناپه برای تغییر بخشی از فضا استفاده می شود. اگر شما هم قصد خرید مبل استیل یا مبل سلطنتی یا مبل استیل را دارید و نمی توانید به خوبی انتخاب کنید که کدام مبل با چه سبکی مناسب خانه من است، می توانید جهت مشاوره با کارشناسان کلسیون مبل آرش برای خرید قسطی محصولات تماس بگیرید.

مبل کلاسیک در کرج

هچنین مبلمان کلاسیک معمولا به صورت هفت نفره و برای مثال در قالب کاناپه سه و دو نفره همراه با دو مبل تک نفره به فروش می‌رسند. به همین دلیل نیز از این نوع مبلمان برای خانه‌های کوچک‌تر که تعداد مبل کمتری در آن‌ها مورد نیاز استفاده می‌شود.

مبل کلاسیک
خرید مبل اقساطی کلاسیک

کلیه مبلمان کلاسیک در کلکسیون مبل آرش کرج با شرایط اقساطی تقدیم به همشهریان عزیز می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مبل اقساطی در کرج با کلکسیون مبل آرش تماس بگیرید.

میز ناهار خوری در کرج

دیگر میز ناهارخوری فقط یک کالای لوکس برای اتاق پذیرایی نیست. حالا دیگر خانه شما بزرگ باشد یا کوچک حتماً جایی برای آن پیدا می‌کنید! اصلا انگار آشپزخانه‌های امروزی بدون غذاخوری تعریف نمی‌شوند. برای خرید یک دست میز و صندلی ناهار خوری، باید توجه کنید که ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما سازگار باشد. مثلا اگر شما قد زیاد بلندی ندارید باید سراغ میز‌هایی بروید که از حد عادی کوتاه‌ ترند. تشخیص یک میز ناهار خوری استاندارد : وقتی روی صندلی، پشت میز می‌نشینید، بلندی میز باید تا قسمت زیرین قفسه سینه شما باشد و فاصله آرنج تا بدن نباید بیشتر از ۴۰ سانتی‌متر باشد، درغیر این صورت میز حالت استاندارد ندارد، زمانی‌ که شما روی یک میز استاندارد غذا می‌خورید، باید تمامی اعضای بدن‌تان احساس راحتی کند.

مبل راحتی
انواع مبل راحتی با شرایط اقساطی

میز نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور باشید با خم‌کردن کمر خود غذا بخورید یا آنقدر بلند باشد که احساس خفگی به شما دست دهد. صندلی باید حالتی نرم و راحت داشته باشد و زاویه تشک زیرین تا تکیه‌گاه ۹۰ درجه باشد که هضم غذا به‌راحتی انجام شود. اگر شما هنگام غذا خوردن احساس راحتی نکنید و حالتی استاندارد نداشته باشید، دوست دارید هرچه زودتر غذای‌تان را تمام کنید و به حالت اولیه بازگردید. کلسیون مبل آرش مجموعه از میزهای نهارخوری استاندارد توام با زیبایی و کارایی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. برای خرید میزناهارخوری به مبل آرش بیایید. همچنین برای خرید اقساطی میز ناهارخوری می توانید به صفحه شرایط قسطی خرید مبلمان مراجعه کنید. لینکش رو آخر صفحه گذاشتیم.

سرویس خواب در کرج

اگر قصد خرید دارید می‌توانید به بازار مبل آرش سر بزنید و یا به صورت آنلاین محصولات ما در این زمینه را دیده و برای خرید و سفارش آنلاین با ما تماس بگیرید. امکان خرید سرویس خواب شیک در مجموعه آرش با تنوع گوناگون برای کلیه شهروندان شهر کرج مهیا است.

همچنین امکان خرید سرویس خواب در کرج برای کلیه عزیزان ساکن شهر کرج مهیا می‌باشد. پیشنهاد ما این است که برای انتخاب و خرید به کلکسیون مبل آرش واقع در بلوار چمران کرج سر بزنید. می تونید سرویس خوابهاتونم اینجا قسطی بخرید.

میز تلویزیون در کرج

فروش ویژه میز تلویزیون های کنسولی در مدل های مدرن و لوکس با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب با شرایط ویژه فروش فقط در فروشگاه کلکسیون مبل آرش در بلوار چمران کرج برای کلیه شهروندان کرجی میز TV اگر به دنبال یک کارشیک و لوکس هستید بهتر است بجای خرید میز اقدام به خرید کنسول تلویزیون نمایید. کلکسیون مبل آرش مفتخر است اعلام کند که با تمرکز ویژه روی فروش این کارهای مدرن و لوکس آماده فروش ویژه این محصولات به شما می باشد. فروش کنسول‌های لوکس و شیک در کرج برای خرید انواع این کارهای شیک و مدرن می‌توانید به بازار مبل کرج در بلوار چمران بیایید. ما در کلکسیون مبل آرش در خدمت شماییم تا بهترین کنسول‌های تلویزیون با مدرن ترین طرح‌ها و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم. میتونید میز ناهارخوریاتون رو هم  در کرج قسطی بخرید.

خرید کلیه محصولات به صورت شرایطی و قسطی

خبر خوب دیگه اینکه شما می توانید کلیه محصولات بازار مبل آرش رو با شرایط پرداخت منعطف و به صورت قسطی و بدون کارمزد خرید کنید. بله اگر قصد خرید این محصولات رو دارید می تونید به صفحه خرید مبلمان اقساطی در کرج بروید و شرایط خرید مبل قسطی را مطالعه کنید. کلیه محصولات شامل فروش اقساطی می شود.

بازار مبل آرش کرج با طرح ویژه مبل قسطی در کرج با شرایط عالی، فروش مبلمان با اقساط بلند مدت بدون کارمزد با چک و سفته در خدمت شهروندان کرجی است. برنامه ویژه فروش فوق العاده انواع مبلمان راحتی و کلاسیک و استیل به صورت قسطی در استان البرز توسط کلکسیون مبل آرش اجرا می شود. مبل آرش واقع در بلوار چمران با شرایط استثنایی اقدام به فروش قسطی انواع سرویس چوب، مبلمان، سرویس خواب، میز ناهار خوری و … می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش اقساطی مبلمان در شهر کرج با کلکسیون مبل آرش تماس بگیرید.

​منابع :
دسته‌ها
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

دیدگاهتان را بنویسید